coming out already。
Shoot、Kaylor、Moonsun、
Roses、Naomily、Cophine。
就是个多情百合控

Empty 5 I know places

[Empty系列短篇]

"Just grab my hand and don't ever drop it, my love.

They are the hunters, we are the foxes and we run."





我分不出这到底是模拟还是现实。

或者这只是宇宙中的一个形?

Samaritan就是不能停下来吗?

永远有无穷无尽的特工找来,

想甩掉一个人工智能真他喵的烦。

我想找个安全屋什么的躲一下,

补充一些弹药,

还有酒精。

我一直问自己,哪里才是安全的地方

答案是有她的地方就是安全之地,

可是她就在我面前,

我却不知道这到底是不是她,

我们翻云覆雨,水乳交融

那么地顺理成章

可是睡醒看到她耳后的疤痕

我又不确认了,

感觉这真实的有点假。

我不知道这到底是模拟还是真实

你让我带你回去,回去那个安全的地方

可是,去哪?

When things got to be too bad

There was one place i would go to in my mind.

Here , with you.

You were my safeplace.

But not anymore.

我分不清现实还是模拟。

我只能处决自己,6741次。

去避免我不受控制地伤害你。

这次,

你给我带了个消息,4AF

原本我对模拟已经麻木了

可是突然间我又搞不清楚这到底是真的你

还是模拟的你?

4AF

4AF

4AF

Four Alarm Fire

"I read your file,and i'm kind of a big fan."

"Did you miss me?We're gonna have so much fun together."

"I knew you'd come back for me."

"I love it when you play doctor."

"Trust me."

"Admit it ,you were worried about me."

"We're perfect for each other."

"Maybe someday."

"You and me together would be like a for-alarm fire."

"I can't live without you,so if you die, I die too."

直到噩耗传来。

----------------------End----------------------


"They take their shots, we're bulletproof.

And you know for me, it's always you.

In the dead of night, you eyes so green.

And I know for you, it's always me."
 

评论(4)
热度(11)
© Jerome | Powered by LOFTER